מכון היהלומים חושב מחוץ לקופסא

אתה נמצא כאן: ראשי \ מגזין \ מכון היהלומים חושב מחוץ לקופסא
james allen
1 אפריל 2016 - 10:22, הכותב , בתאריך מגזין, מידע מקצועי, שיווק ומכירות, אין תגובות

האם מכון היהלומים מצא את הנוסחה לסדוק את החומה של רפפורט ובלו נייל?

 

ימים אלו, בהם הסמארטפון הוא המשך ישיר של הידיים שלנו והאינטרנט נגיש במשך כל שעות היממה, הולכת וגוברת מגמת הקנייה הווירטואלית. אולם, כאשר מדובר בקנייה של פריט משמעותי מבחינה כלכלית ורגשית, כמו טבעת אירוסין, האינטרנט עדיין אינו המקור הראשון שעולה לרוב האנשים לראש. הרתיעה הזו, ברוב המקרים אינה מוצדקת ולקנייה ווירטואלית של יהלומים ותכשיטים יש יתרונות רבים: מבחר גדול יותר, חסכון ואתה יודע בדיוק מה אתה מקבל.

אתרי המסחר הווירטואלי המובילים הם ג'יימס אלן ובלו נייל.

האתר הבולט ביותר מבין השניים הוא האתר של חברת בלו נייל, אם כי לאתר של חברת ג'יימס אלן מגמת צמיחה חזקה יותר, ולראיה:

  • ממוצע כניסות לאתר ג'יימס אלן בחודש האחרון (פברואר) : 250 אלף גידול מ-170 אלף בספטמבר 2015
  • זמן שהייה ממוצע באתר: 9 דקות לעומת זאת באתר של בלו נייל רק 7 דקות, נתון זה מראה על עניין הגולש בזמן השהייה באתר.
  • מספר דפים נצפים בממוצע: 14.26  לעומת זאת באתר של בלו נייל – 6.79 דפים בממוצע.
  • אחוז נטישה מהעמוד הראשי: 26% לעומת זאת באתר של בלו נייל יש 39%.

כל הנתונים האמורים מראים על יתרון משמעותי של האתר של חברת ג'יימס אלן מבחינת צמיחה, כך שנראה כי בטווח הארוך ג'יימס אלן תדביק את הפער אל מול חברת בלו נייל.

היתרון היחסי של הממשק הווירטואלי של ג'יימס אלן הוא שימוש בטכנולוגיות תצוגת יהלומים מתקדמת, המאפשרת לבדוק את האבן בהגדלה של עד פי 15 ומכל כיוון באופן מדויק ואילו באתר של חברת בלו נייל ניתן לראות רק תמונת המחשה בלבד, דבר המגביר את השקיפות של האתר לקונה ומקטין את אחוז ההחזרות באופן משמעותי.

ג'יימס אלן מעמידה לרשות הלקוח מרכז תמיכה טלפוני פעיל עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. הנציגים אינם אנשי מכירות (אשר אינם מקבלים אחוזים מהמכירות), אלא בעלי יידע ביהלומים, והם יכולים להתחבר למחשב של הלקוח ולהוליך אותו בתוך החנות הווירטואלית כאילו הייתם בחנות עצמה.

יתרה מכך, ג'יימס אלן נמצאת בחלקה בבעלות כחול לבן של היהלומנים עודד אדלמן וחיים צ'יזיק המחזיקים גם בבעלות בחברת סיגומה.

השבוע הכריז מכון היהלומים הישראלי ובאופן יותר ממוקד הוועדה לשיווק אלקטרוני בראשות יורם דבש נשיא הבורסה, לצאת בשיתוף פעולה פורץ וייחודי לקידום המסחר הישראלי ביהלומים עם חברת ג'יימס אלן, דרך השונה מן הפעילות המוכרת של המכון, אשר התמקד עד כה בתערוכות שכיום אינן מצדיקות עוד את עלותן.

על פי המודל, מכון היהלומים הישראלי, בתור גוף המאגד תחתיו את היהלומנים הישראלים, נושא יתרון גדול ביחס לכמות הסחורה הפוטנציאלית שיכולה לעלות לפלטפורמה הווירטואלית. לפי המכון, כל הדרוש מהיהלומן הוא מלאי זמין, מערכת לניהול המלאי ותעודות.

שיתוף הפעולה החל למעשה לפני מספר חודשים בפיילוט מצומצם שבו לקחו חלק 30 חברות מהבורסה אשר נשא פירות ובמהלכו נמכרו כ-400 קראט יהלומים.

מפיו של יהלומן בכיר בבורסה אשר לקח חלק בפיילוט נמסר: "מדובר בפרויקט מבורך ורציני אשר נותן צינורות שיווק יעילים בעלויות זניחות אשר מעלות את הרווחיות ואפשרות ההגעה לקהל לקוחות רחב".

בשלב זה מכון היהלומים נושא על עצמו את רוב העמלות הכרוכות בעסקה, פרט לעמלה שמשולמת לבנק בגין כסף שנכנס ממכירת יהלומים בחו"ל. כמו כן, צילום האבנים נעשה על ידי חברת סיגומה ללא תשלום מצד המוכר והשילוח נעשה במרוכז על ידי חברת מלכה עמית, המשלחת את כל היהלומים שנמכרים דרך מכון היהלומים במחיר נמוך במיוחד.

הצטרפות למסחר באתר ג'יימס אלן באמצעות מכון היהלומים הישראלי, יסייע רבות לחברות סחר ביהלומים גדולות וקטנות כאחד למכור את יהלומיהן בשוק האמריקאי וזאת תוך קבלת תמיכה מלאה והדרכה מהמכון.

להצטרפות לפרויקט לחצו כאן

Facebook Banners 1200X627 2

About author:

תנאי שימוש למאמרים - לחצו כאן