חנות מעוצבת ב eBay מהווה יתרון מיתוגי על פני המתחרים ומוסיפה לכם אמינות בעיניהם של הקונים, כך גם גדל הסיכוי שהם יבחרו לקנות דווקא מהחנות שלכם.
מעקב תדיר אחר הביצועים שלכם דרך לוח הניהול החדש למוכרים יכול לשקף ביצועים ויותר מזה ללמד אתכם כיצד להשתפר ולהגדיל את אחוזי הכניסה והמכירה בחנות.
צרפו את המידע על הפריט באופן מפורט ב- Item Specifics, לא רק כדי שתיהנו מהגדלת החשיפה של הרשומה שלכם אלא גם שהקונה יוכל לקבל את כל המידע שהוא צריך.
מתחילה בשירות לקוחות. הקונים הם אלו שיחליט מה טיב השירות שקיבלו לכן הקפידו על מתן שירות יעיל ומהיר כך שגם אתם תוגדרו כ- Top Rated Seller.
שילוב של סרטוני ° 360 בגוף הרשומה, שימוש בתמונות אמיתיות ואפילו תמונות סטודיו יכולות להכריע את ההחלטה של הקונה האם לבצע רכישה – השקיעו בתכנים, זהו חלון הראווה הווירטואלי שלכם.
בדקו את השוק התחרותי שלכם, טרנדים ומהלכים שהצליחו לאחרים עשויים לעבוד גם בחנות שלכם ולכן מומלץ להטמיע כלי מחקר המלמדים מה יעודד צמיחה, במטרה שהדשא שלכם יהיה ירוק יותר.
לפחות לא לפני שהשתמשתם בכלי ה- Promotion manager המאפשר לכם לנהל בחוכמה וביעילות את ההנחות בחנות שלכם. עם טיפ קטן מאיתנו – עקבו אחר חגים ומועדים והכי חשוב אחר המלאי בחנות כדי להציע את המבצעים בזמן ובמקום הטוב ביותר עבורכם ועבור הלקוח שלכם.
דעו בכל עת אילו ספקי לוגיסטיקה קיימים כדי לזרז את הדרך של המשלוח אל הלקוח שלכם. חקרו וגלו הזדמנויות חדשות שיאפשרו לכם לשלח מהר יותר בעלות נמוכה יותר ושימו דגש על הצעת מחיר תחרותי.
באמצעות שימוש בכלים מתקדמים לניהול, תוכלו להשקיע את המאמצים בפיתוח החנות ב eBay והעסק שלכם על פני מגוון תחומים, במיוחד בשביל זה חשוב שתכירו את ה- Seller Hub המקום שלכם לשלוט במה שקורה בכל רגע נתון.
הציעו מדיניות החזרות נדיבה, במיוחד בתקופות החגים בהן המכירות עולות. מדיניות החזרה גמישה יכולה גם היא להכריע את החלטת הקונה ואף תשפיע ישירות על הסיכוי שלו לקנות מכם בעתיד ולהפוך ללקוח חוזר.
הוסיפו לרשימת האתרים המועדפים: Sell.ebay.co.il/diamonds
לפרטים אודות קורס eBay במכללת GCI לחץ כאן
תנאי שימוש למאמרים - לחצו כאן